Huisstijl

Corporate Identity

Ieder bedrijf in Twente heeft eigen unieke kenmerken. Unieke producten of diensten die de klantverwachting overtreffen. Processen die slimmer en sneller verlopen dan bij de rest. Je medewerkers en klanten weten dit vaak wel. Maar nut je dit ook voldoende uit?

Waarom een nieuwe huisstijl ontwikkelen?

De waarde van een kernachtige en wervende corporate identity wordt vaak onderschat. Maar het vormt je gezicht naar buiten, waaraan potentiële klanten in één oogopslag aflezen waarom ze zaken met jou moeten doen.

huisstijl

 

Huisstijl die jouw marktpositie aantoonbaar versterkt

Wordlenig helpt met het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl die het verschil maakt. Wat klanten en eigen mensen van je vinden nemen we als vertrekpunt. Deze identiteit testen we grondig in de praktijk voordat het grootschalig uit wordt gerold. Stap voor stap bouwen we je visuele identiteit verder uit. Met een scherp profiel en een uitstraling die nieuwe klanten activeert.

“Visuele pitches met de doelgroep als startpunt”

Rens is ‘visueel’ gedreven, wat juist voor nieuwe pitches en positionering een sterk punt is. Denkt vanuit de doelgroep, komt snel tot de kern en zet dit om in pakkende visuele boodschap.


Sebastiaan Elstgeest
Patboard

“De kaders opzoeken”

Wordlenig denkt out of the box mee in het concept en houdt het daarbij praktisch. Door de randjes op te zoeken krijg je nieuwe inzichten. Dit heeft voor ons uiteindelijk geleid tot een geheel nieuwe perspectief.


Bram Wenting
SST Software

Aan de slag om je organisatie doeltreffend op de kaart zetten?

Stuur ons een bericht

Naam*

Bedrijf

E-mail*

Telefoonnummer

Bericht*