Marktonderzoek

Je hebt een nieuw product, dienst of idee. Je wil weten of er voldoende marktvraag voor is voordat je risicovolle investeringen gaat doen. Hoe doe je marktonderzoek om te bepalen of het product kansrijk is? Waar begin je en hoe ga je de markt benaderen?

Marktonderzoek en toetsen bij potentiële klanten

Het in de markt zetten van een innovatie is een risicovol en onzeker proces. Praktisch inzicht krijgen in de markthaalbaarheid is cruciaal. De markt en klanten reageren altijd anders dan vooraf gedacht en niet zoals beschreven in het businessmodel. Het is daarom zaak zo snel mogelijk met potentiële klanten in gesprek te komen.

marktonderzoek

Kwalitatief marktonderzoek en acquisitie in één

Wordlenig toetst jouw innovatie op doeltreffende manier in de praktijk. We combineren acquisitie en kwalitatief marktonderzoek en benaderen potentiële klanten. Zo weet je meteen of commercieel resultaat in het verschiet ligt. Je ontvangt waardevolle feedback van de doelgroepen en komt direct in contact met potentiële klanten. Met kleinschalige en doelgerichte marktbenadering verkrijgen wij in kort tijdsbestek inzicht in de markthaalbaarheid.

“Met meer inzicht nieuwe markten aanboren”

Wanneer je met Wordlenig werkt heb je niet door, dat je met een externe partij te maken hebt. Door zijn bijdrage verbreden wij onze markten en kunnen wij ons volledig focussen op onze eigen specialisatie.


Bart Kok
The Virtual Dutch Men

“In no time onze organisatie en producten eigen gemaakt ”

Wordlenig heeft zich binnen no time onze organisatie en producten eigen gemaakt. Door haar acquisitie en marktonderzoek hebben we een weloverwogen beslissing genomen of en hoe we bepaalde markten gaan benaderen.


Wim Luimes
Telecats

Aan de slag om jouw innovatie succesvol in de markt te zetten?

Stuur ons een bericht

Naam*

Bedrijf

E-mail*

Telefoonnummer

Bericht*