fbpx

Een digitale innovatie ontwikkelen

Een digitale innovatie ontwikkelen

SST-logo-doorzichtig
Keizers-logo-doorzichtig2
RegioTwente-logo-doorzichtig
EasyDrain-logo-doorzichtig2

Een digitale innovatie ontwikkelen.

Zie je kansen in een digitale service of platform? Wil je dat concept visualiseren en tot leven brengen? Wil je weten of potentiële klanten bereid zijn hiervoor te betalen? Wil je snel een pilotproject en een praktische business case?

Welke inzichten krijg je mee:

  • Verhoog je succeskans door actief klantcontact
  • Krijg goede feedback op jouw concepten en pitches
  • Laat je concept altijd op klantuitdagingen aansluiten
  • Toets je aannames vanuit een A4-businesscase

1. Digitale innovatie en business case

Terug naar de kern van jouw digitale concept… wat is de unieke toegevoegde waarde voor klanten? Welk probleem los jij voor ze op? Wat maakt jou beter dan anderen? Kortom: waar zit de sleutel voor een kansrijke business case?

2. Concepting en prototyping

Met de businesscase op zak ontwikkelen we een eerste pitch. Aantrekkelijk, helder en met een minimaal digital product design. Op zo’n prototype haken de eerste klanten en partners al aan. Met inzichten uit de markt ontwikkelen we het prototype verder, tot het staat als een huis.

Innovatie-kringloop-doorzichtig

3. Klant pitching en toetsing

Een eerste concept of prototype zit vaak nog vol aannames. Die moet je toetsen voordat het volledige platform wordt gebouwd. Onze markttoetsing draait om snel leren en kennisdelen met nieuwe marktpartijen, zodat concepten en aannames goed te toetsen zijn. Bijkomend voordeel? Je legt nu al waardevolle contacten met nieuwe klanten!

4. Pilotproject

Reageert de markt positief, dan start de eerste pilot met geïnteresseerde klanten. Denk groot, maar begin klein. Start met een minimale versie, dus niet in een allesomvattende software oplossing. Stap voor stap kom je met de gebruikers tot een product met impact.

“De doelgroep als startpunt.”

Wordlenig is visueel en output gedreven in nieuwe digitale concepten en positionering. Denkt vanuit de doelgroep, komt snel tot de kern en zet dit om in pakkende designs.

Sebastiaan Elstgeest
PATboard

Ook een innovatie ontwikkelen?

Waarom Wordlenig?

  • Unieke succesformule acquisitie & marktonderzoek in 1
  • Flexibele commerciële schil om te versnellen
  • Onderbuikgevoel kansen omgezet naar uitsluitsel markthaalbaarheid
  • Maakt zich uw producten, technologie en organisatie snel eigen

Wat levert dat op?

  • Geïnteresseerde potentiële klanten
  • Minimal digital product design en pitch voor klanten
  • Heldere A4-business case
  • Inzicht in haalbaarheid en eerste pilotproject

© 2018 - Wordlenig     Privacy statement & cookie policy