Klantcases

Iedere organisatie heeft zijn eigen dynamiek en unieke speelveld. De uitdagingen waar bedrijven tegenaan lopen zijn herkenbaar, los van sector en type organisatie. Met Wordlenig begeven wij ons in verschillende sectoren en type bedrijven. De klantcases hieronder beschrijven een aantal vraagstukken waarvoor klanten bij ons komen:

Urenco
Precisie Technologie

Wat zijn de kansen van onze unieke precisiebuis technologie in nieuwe markten?
Marktkansen in kaart gebracht en omgezet naar pitch en marktbenadering. Daarmee kansrijke commerciële trajecten gecreëerd  en inzicht verkregen in de concrete afzetmarkt.  

 

The Virtual Dutch Men
Virtual Reality koploper

Hoe komen wij tot een positionering waar de samengevoegde organisatie achterstaat?
In 1 dag alle medewerkers bevraagd, concurrentie & markt onderzocht. Deze inzichten visueel doorvertaald naar een nieuwe website homepage en gedragen positionering.

Stichting Pioneering
Bouw innovatienetwerk

Hoe brengen wij onze unieke bouw innovatie versneld een stap verder?
Met korte interviews het businessmodel per innovatie in kaart gebracht. Dit vervolgens omgezet naar een wervende visuele pitch inclusief merknaam en markt aanvalsplan. Binnen 1 middag van idee naar marktuitrol. 

 

Hemink Groep
Vastgoedpartner

Zit de markt te wachten op onze nieuwe dienst concepten?
Via klantinterviews en acquisitie de markthaalbaarheid onderzocht. Deze inzichten doorvertaald naar dienst concepten. Dit tijdens een innovatiemiddag gepresenteerd aan alle gesproken marktpartijen. Met pilots en concrete leads als resultaat.

 

TPRC
slimme materialen

Welke commerciële strategie is het meest kansrijk?
Inzicht verkregen hoe de commerciële prestaties te verbeteren en waar daarbij de focus moet liggen. Deze adviezen zijn daarna praktisch doorvertaald naar een commerciële groeistrategie.

ZGT
Zorgverlener

Hoe genereren wij op een slimme manier nieuwe innovaties vanaf de werkvloer?
Op een innovatiedag hebben wij de ideeën van medewerkers omgezet in beknopte visuele pitches. Deze pitches zijn tijdens het event verrijkt bij aanwezige technologiebedrijven. In korte tijd is het innovatiepotentieel vanaf de werkvloer maximaal benut.

WAME
mobile- en webapplicaties

Hoe kansrijk is ons idee en waar beginnen we?
Vanuit het klantperspectief de belangrijkste aannames in het businessmodel vastgesteld. De eerste kleine stappen bepaald om deze te toetsen onder de doelgroep. 

IDgis
innovatieve software

Hoe zetten wij onze innovaties succesvol in de markt?
Door vanuit de klant te kijken een doeltreffende pitch en marktbenadering ontwikkeld. Door ondersteuning in acquisitie nieuwe klanten en marktpositionering die de toegevoegde waarde van IDgis weergeeft.

Vosteq
Maakindustrie experts

​Hoe krijgen wij in korte tijd zonder 1 op 1 verkoop inzicht of er afzetmarkt is?
De afzetmarkt, klantgroepen en aannames over marktvraag in kaart gebracht. Een communicatiemiddel en kleinschalige commerciële actie opgezet en toegewerkt naar een kennissessie bij klant op locatie. Dit met nieuwe leads en opdrachten als eindresultaat.

Telecats
Spraaktechnologie

Hoe kansrijk is de zorgmarkt voor onze technologie?
Door rechtstreekse marktbenadering van zorgpartijen werd positief uitsluitsel verkregen over de kansen. Dit heeft geresulteerd in een eerste klant. Een basis voor een succesvolle uitrol.

 

Ook een praktische vraag?

Neem vrijblijvend contact met ons op om jouw innovatie sneller aan de man te brengen.

Stuur ons een bericht

Naam*

Bedrijf

E-mail*

Telefoonnummer

Bericht*