Ruim 90 jaar specialist
Keizers is al ruim 90 jaar specialist op gebied van badkamers en tegels. In hun experience center worden klanten geïnspireerd en geprikkeld door de laatste trends op sanitair gebied. Niet alleen klanten worden geadviseerd maar ook architecten en stylisten maken gebruik van de ‘experience center’ om unieke badkamers in het echt te bekijken. Samen met adviseurs in maatwerk worden droombadkamers uitgedacht en gerealiseerd.
Hoe zorgen we voor een exclusieve klantbeleving online?
Keizers was in hun offline klant experience al ijzersterk. Toch kwam dit in hun online uitingen en branding niet tot zijn recht. Hier moest verandering in komen en Wordlenig ging vakkundig aan te slag met een nieuwe positionering, brand en website. Hoe laten we de branding en online positionering aansluiten bij de exclusieve instore klantbeleving?
Vanuit korte ontwerp sprints iteratief
op zoek naar de best passende positionering & visuele stijl.
Het logo was verouderd en de website lag onder het stof. Tijd voor vernieuwing! In verschillende ontwerpsessies werd de kern van de organisatie boven water gehaald. Wordlenig verrichte grondig onderzoek naar de benchmark van Keizers ten opzichte van concurrenten in zowel de badkamer branche als high end design bedrijven. Want de badkamers van Keizers zijn uniek. Klanten komen vanuit heel Nederland en zelfs van over de grens om in hun experience center al het moois te aanschouwen. Van rijk versierde badkamers vol mozaïeken en goud tot minimalistische Italiaanse luxe? Niks is te gek, alles kan.
De designers van Wordlenig vertaalden deze unieke offline experience naar een nieuwe website en digitale huisstijl. Zodat alle contactmomenten met de klant in één lijn met elkaar staan.
Foto’s: Keizers
Resultaat en successen
- Online identiteit die aansluit bij de doelgroep
- Heldere website structuur en visualisatie
- Schaalbare visuele stijl voor online & offline
- Digitaal ontwerp dat zowel eigentijds als tijdloos is
Ook aan de slag met een
digitale huisstijl?

Wat levert dat op?
- In no time de kern van het bedrijf visueel gevat
- Alle contactmomenten met de klant in lijn met visie
- Gebruiksvriendelijke, eigentijdse website
- Ontwikkeltraject in sprints met ruimte voor feedback