Begrijp jouw klant en markt.

Het onderzoeken van klanten en markt helpt de puzzel voor jouw idee goed te leggen.

Wordlenig is de Innovatie Studio voor een snel veranderende wereld.

Bestaande organisaties moeten zich snel en slim aanpassen aan nieuwe marktkansen. Van ondernemers en professionals vraagt dit een andere mindset en vaardigheden om wendbaar en daadkrachtig kansen te pakken.

Wordlenig helpt gevestigde organisaties kansen om te zetten naar de groei van morgen. Samen met Hogeschool Saxion hebben wij het trainingsprogramma “Slim en wendbaar innoveren” ontwikkeld. In korte tijd van idee naar succesvolle waardepropositie en eerste klanten.

Loop je hier tegenaan?

  • Nog teveel denken in oplossingen, in plaats van klantuitdagingen
  • Het boven tafel krijgen van objectieve en representatieve data 
  • Het aan tafel komen bij de juiste profiel potentiële klanten 
  • Niet gewenste antwoorden krijgen, maar de vraag achter de vraag
Meld je direct aan

Wat gaan wij doen?

Dagdeel

Introductie verschillende type onderzoeken
Wanneer pas je die praktisch in welke situatie toe?

Verplaatsen in de klant haar behoeften en drijfveren
Hoe breng je jouw klantprofiel afgebakend en gedegen in kaart?

Slim en doortastend aan tafel komen bij potentiële klanten
Met welke pitch en boodschap sluit je bij de klant en markt?

Boven tafel krijgen van objectieve en representatieve informatie
Met welke vragen en aanpak krijg je uitdagingen en drijfveren boven tafel?

Wat levert het op?

Verplaatsen in de klant

Zelfstandig in staat zijn een gedegen klantonderzoek te doen. Je verplaatst je in deze klant en begrijpt wat deze voelt, ziet, hoort en doet.

Onderzoekende mindset

Leren denken als onderzoeker met een open en frisse onderzoekende blik. Juiste vragen stellen om de vereiste informatie te achterhalen. Weten hoe je een valide en betrouwbaar klantinterview aanpakt.

Positief kritisch

Weet de veelvoorkomende valkuilen en fouten (bijvoorbeeld. suggestieve en sturende vragen) in klantonderzoek te tackelen.

Wie geeft het?

Rens Leerkes
Concept Designer

Egbert Rinsma
Innovatiestrateeg 

Praktische informatie.

Kosten

€325,- (exclusief BTW) per deelnemer.

Datum & Tijd

TBA tussen 09.00u – 12.00u.

Voor wie?

Deze workshop is geschikt voor ondernemers, en iedereen die zich bezighoudt met sales, marketing, productontwikkeling of innovatie.

Locatie

Enschede

”Wordlenig is strategisch kennispartner van Saxion Centrum van Ondernemerschap, zij onderscheiden zich met hands-on workshops , waarin gebruik gemaakt wordt van actuele en toepasbare kennis. Zij weten deelnemers uit te dagen, uit hun comfortzone te halen. Dit doen ze door kort cyclisch te experimenteren in de markt.”

Martijn Derkzen
Projectleider Saxion Startup Center

Incompany

Liever een maatwerk training voor jouw organisatie? Neem contact op, dan maken we een passend aanbod voor jou en je team.

Aanvragen

Aanmelden

Of bel Egbert.

Zijn er nog vragen? Neem contact op!
085 0602 755

Volg ons op social media!